ویزای قبرس شمالی

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








ویزای قبرس شمالی


آیا می دانستید که یکی از آسان ترین و سریع ترین ویزاها ویزای قبرس شمالی است؟ آیا می دانستید برای مهاجرت به قبرس شمالی فقط به ویزای فرودگاهی نیاز دارید؟ آیا می دانید توانایی مالی دریافت ویزای قبرس شمالی بسیار کمتر از سایر کشورها و حدود 100 میلیون تومان است؟ اتباع ایرانی برای دریافت هیچ گونه ویزای قبرس شمالی از جمله ویزای کار قبرس شمالی، ویزای تحصیلی قبرس شمالی و ... نیازی به مراجعه به سفارت ندارند و کافی است بلیط این کشور را رزرو کنند و سپس در آنجا افسر مهاجرت ویزای فرودگاهی را در پاسپورت خود ثبت خواهند کرد

برای ویزای قبرس شمالی اقدام کنید

جمهوری ترک قبرس شمالی سومین جزیره بزرگ در شرق دریای مدیترانه است. نیکوزیا پایتخت و بزرگترین شهر این کشور است. جمهوری ترک قبرس شمالی تنها توسط ترکیه به رسمیت شناخته شده است و این جزیره توسط یک منطقه مرده به دو بخش جداگانه تقسیم شده است. با این حال، جمهوری ترک قبرس شمالی هنوز فرصت های تفریحی زیادی برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان دارد.

خارجیانی که مایل به سفر به قبرس شمالی هستند باید برای ویزای ورود با یک سند مسافرتی معتبر اقدام کنند. درخواست های ویزا بررسی می شود و در صورت کامل و معتبر بودن مدارک، ویزای 180 روزه برای فرد صادر می شود. بازدیدکنندگان می توانند با این ویزا حداکثر 90 روز در قبرس شمالی بمانند.

نوع و مدت ویزای صادر شده برای اتباع خارجی توسط افسران مهاجرت بررسی و سپس مهر می شود. اقامت اتباع خارجی در این کشور نمی تواند بیش از تاریخ مندرج در مدارک سفر آنها باشد و متقاضیان نمی توانند به دلایلی غیر از هدف اصلی از ویزای خود استفاده کنند. به عنوان مثال، کار بر روی ویزای توریستی یا دانشجویی تخلف ویزا است.

انواع ویزای قبرس شمالی

انواع مختلفی از ویزاها بر اساس اقامت کوتاه مدت یا بلند مدت برای بازدید از جمهوری ترک قبرس شمالی وجود دارد. ویزای قبرس شمالی بسته به هدف بازدید افراد و تعداد ورودی هایی که می خواهند در این کشور بمانند صادر می شود. ویزای یکبار ورود به شما اجازه می دهد فقط یک بار وارد این کشور شوید. دارندگان ویزای دوبار ورود می توانند در بازه های زمانی مشخص دو بار سفر کنند و برای چندین بار بازدید از قبرس شمالی امکان ویزاهای چندبار ورود وجود دارد.

ویزای اقامت کوتاه قبرس شمالی

ویزای کوتاه مدت بر اساس تعداد روزهایی که مسافر برای مقاصد غیر مهاجرتی و برای اقامت کمتر از سه ماه درخواست می کند صادر می شود. euromy



I-ویزای توریستی قبرس شمالی

ویزای توریستی برای شهروندان سومی صادر می شود که مایل به بازدید از جزیره قبرس شمالی برای مقاصد گردشگری و تفریحی هستند. مدارک مربوط به رزرو هتل یا اجاره خانه در این کشور باید برای اقامت تا 90 روز به فرم درخواست پیوست شود. ویزای توریستی قبرس شمالی حداکثر برای 30 روز صادر می شود. این ویزا می تواند تا 90 روز در صورت ارائه مدارک اضافی که نشان دهد پرداخت های قبلی اقامت طولانی مدت انجام شده است، صادر می شود.

ویزای تجاری قبرس شمالی

ویزای تجاری قبرس شمالی برای اتباع خارجی صادر می شود که به دلایل تجاری منحصر به فرد مایل به بازدید از این کشور هستند. مثلاً شرکت در جلسات یا انجام فعالیت های تجاری مختلف. برای درخواست این نوع ویزا، شریک تجاری یا شرکتی در قبرس شمالی باید برای شما دعوتنامه رسمی ارسال کند. ویزای 90 روزه برای بازدیدهای مربوط به جلسات کاری، سمینارها و نمایشگاه ها صادر می شود.

ویزا برای دیدار خانواده، اقوام و دوستان در قبرس شمالی

امکان سفر به قبرس شمالی برای ملاقات با اعضای خانواده، دوستان یا اقوام نزدیک وجود دارد. متقاضی می تواند یک درخواست ویزای کوتاه مدت به همراه یک دعوت نامه معتبر ارسال کند. مدت زمان این نوع ویزا 60 روز می باشد.

ویزای قبرس شمالی برای رویدادهای فرهنگی یا ورزشی

مسافرانی که مایل به بازدید از قبرس شمالی به منظور شرکت در رویدادهای فرهنگی یا ورزشی هستند، می توانند برای ویزای سفر کوتاه مدت که برای اعضای اتحادیه های سیاسی و اقتصادی، دانشگاهیان و پژوهشگران، تیم های هنری و ورزشی، سازمان های بین المللی صادر می شود، درخواست دهند. کارگران حرفه ای. . برای سفر به قبرس شمالی با این ویزا، باید نامه ای حاوی جزئیات فعالیت های خود در این کشور و همچنین بلیط های خریداری شده برای برنامه های مختلف ارائه دهید.

ویزای تحصیلی قبرس شمالی و دوره های کوتاه مدت

اتباع خارجی که مایل به تحصیل در قبرس شمالی هستند نیز می توانند برای ویزای توریستی کوتاه مدت اقدام کنند. با این حال، نامه رسمی پذیرش از دانشگاه یا موسسه بالاتر الزامی است. ویزای ورود تا 90 روز برای تحصیل، برنامه های تبادل دانشجو، کارآموزی و غیره اعطا می شود. فارغ التحصیلان دانشگاه قبرس شمالی می توانند ویزای 30 روزه دریافت کنند. دارندگان ویزا باید برای اجازه اقامت طولانی مدت اقدام کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در شنبه 16 تير 1403

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi